Συνεργείο Αυτοκινήτων BMW & Mini Μήτσης. Εμπειρία, Γνώση και Σεβασμός προς τον πελάτη.

Awesome Image

Στείλτε μας email

bmwmitsis@gmail.com

Τηλεφωνήστε μας

(+30) 210 9933000

Συνέντευξη με τον Μήτση Σταύρο

Συνέντευξη με τον Μήτση Σταύρο

Δ.: Πείτε μας λίγα λόγια για την εταιρεία σας.
Μ.Σ.: Η BMW ΜΗΤΣΗΣ, βρίσκεται στον κλάδο του αυτοκινήτου για πάνω από 25χρόνια
Στις εγκαταστάσεις μας, που βρίσκονται στη οδό Σουλίου 42 στον Άγιο Δημήτριο πραγματοποιείται η συντήρηση – μετατροπή κτλ των αυτοκινήτων .

Δ.: Πως διασφαλίζετε την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχεται;
Μ.Σ.: Πρώτα από όλα, το όνομα ΜΗΤΣΗΣ είναι συνώνυμο της άριστης ποιότητας, όλοι οι τεχνικοί της εταιρείας έχουν μεγάλη πείρα και χρόνια προϋπηρεσίας και είναι εκπαιδευμένοι και εξειδικευμένοι στην μάρκα των BMW και Mini.

Δ.: Πόσα χρόνια ασχολείστε επαγγελματικά με το χώρο του αυτοκινήτου και ποιά εταιρεία αντιπροσωπεύετε;
Μ.Σ.: Ασχολούμαστε επαγγελματικά με τον χώρο του αυτοκινήτου 26 χρόνια και εξειδικευόμαστε στη μάρκα των BMW και Mini.

Δ.: Ποιες είναι οι πιο σημαντικές διαφορές του σημερινού πελάτη με τον προ δεκαετίας πελάτη;
Μ.Σ.: Ο σημερινός πελάτης επιλέγει πλέον με καθαρά ορθολογικά κριτήρια, έχει πιο συνειδητοποιημένη καταναλωτική συμπεριφορά. Επίσης, ψάχνει πολύ τη σχέση μεταξύ ποιότητας-τιμής και τον ενδιαφέρει το κόστος συντήρησης και το κόστος μεταπώλησης.

Δ.: Πόσο οργανωμένη είναι η BMW ΜΗΤΣΗΣ σε αυτόν τον τομέα;
Μ.Σ.: Η BMW ΜΗΤΣΗΣ είναι μια καθετοποιημένη μονάδα που περιλαμβάνει πλήρως οργανωμένο συνεργείο και φανοποιείο, τμήμα γνήσιων ανταλλακτικών. Το συνεργείο μας είναι σταθερά στην κορυφή της αξιολόγησης των ποιοτικών κριτηρίων των πελατών.

Δ. Πώς διαφοροποιείται η στρατηγική της εταιρείας σας την περίοδο της κρίσης;
Μ.Σ.: Στόχος μας είναι να ακτινογραφούμε τις πραγματικές ανάγκες των πελατών μας και να τους προσφέρουμε όχι μόνο καλές προτάσεις, αλλά λύσεις με τους καλύτερους όρους  για τις υπηρεσίες που θα τους προσφέρουμε..

Δ.: Τα αυτοκίνητα της BMW σίγουρα βρίσκονται στις υψηλότερες θέσεις από πλευράς εικόνας και ποιότητας. Οι τιμές τους σε τι επίπεδα βρίσκονται, καθώς και οι τιμές των ανταλλακτικών και των υπηρεσιών service;
Μ.Σ.: Η BMW και το Mini, είναι οι μάρκες που δίνουν στον οδηγό/κάτοχο πολλά πλεονεκτήματα όπως υψηλή και εύκολη μεταπώληση. Αυτό οφείλεται πέρα από την όμορφη εξωτερική εμφάνιση της γκάμας και στις πολύ καλές υπηρεσίες της εταιρείας μας, δηλαδή στο χαμηλό κόστος συντήρησης (ανταλλακτικά, εργασία). Έχουμε την δυνατότητα της συντήρησης για όλα τα αυτοκίνητα και όλες τις ηλικίες αυτοκινήτων, προσφέροντας τη σιγουριά της BMW ΜΗΤΣΗΣ σε τιμές που κανένα άλλο ανεξάρτητο, μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο της γειτονιάς δεν μπορεί να προσφέρει.

Δ.: Σήμερα η BMW ΜΗΤΣΗΣ τι υπηρεσίες προσφέρει;
Σ.Μ.: Σήμερα η εταιρεία μας BMW ΜΗΤΣΗΣ, προσφέρει πλήρη κάλυψη όλων των υπηρεσιών που χρειάζεται ένας σύγχρονος ιδιοκτήτης αυτοκινήτου για να το διατηρεί σε άψογη κατάσταση, όπως π.χ. service, φανοποιία, μετατροπές, υγραεριοκίνηση, κλπ.

Δ.: Ποια πιστεύετε ότι είναι τα ανταγωνιστικά σας πλεονεκτήματα;
Σ.Μ.: Τα ανταγωνιστικά μας πλεονεκτήματα, είναι το άρτια εκπαιδευμένο και εξειδικευμένο προσωπικό μας, η πελατοκεντρική μας δομή και η γνώση του αντικειμένου σε όλο το ευρύ του φάσμα. Επίσης οι extra υπηρεσίες που παρέχουμε. Θα μπορούσαμε να αναφέρουμε τα αυτοκίνητα αντικατάστασης που διαθέτουμε δωρεάν, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας, την παραλαβή και παράδοση αυτοκινήτων και πολλά άλλα. Στόχος μας είναι να καλύψουμε τις ανάγκες των μελλοντικών μας πελατών και να τους παρέχουμε το καλύτερο σε ό,τι αφορά το αυτοκίνητό τους και στη καλύτερη τιμή (value for money). Πρέπει να είμαστε σαφείς ως προς το πώς μπορούμε να ωφελήσουμε τους πελάτες μας και η πρόταση αξίας μας πρέπει να είναι καθαρή και στοχευμένη. Εμείς, επειδή βρισκόμαστε πολλά χρόνια στο χώρο, γνωρίζουμε πολύ καλά πώς να αναπτυχθούμε και πώς να κινηθούμε για να καλύψουμε κάθε πιθανή ανάγκη των πελατών μας.

Δ.: Ποια είναι η θεωρία σας για το ποιες πρέπει ναι είναι οι πελατειακές σχέσεις. Βρίσκεστε σε επαφή με τους πελάτες σας και ποια είναι η σχέση που έχετε αναπτύξει;
Σ.Μ.: Το κλίμα που έχει αναπτυχθεί μεταξύ μας, είναι πάνω από όλα, κλίμα εμπιστοσύνης. Είμαστε σε διαρκή επαφή μαζί τους. Επικοινωνούμε μαζί τους για να μάθουμε αν έμειναν ευχαριστημένοι (follow up) και αναπτύσσουμε μια πιο προσωπική σχέση. Ένας ευχαριστημένος πελάτης εξάλλου, είναι ο καλύτερος τρόπος επίτευξης των στόχων μας, διότι λειτουργεί το λεγόμενο word of mouth marketing (από στόμα σε στόμα) που είναι η καλύτερη βάση για μια σωστή και γερή συνεργασία. Πιστεύουμε ότι αδιάψευστος μάρτυρας και καλύτερος τρόπος προώθησής μας, είναι η ποιότητα των υπηρεσιών μας.